Perikel: blij met Blokker en Fitbit
Er wordt me wel eens verweten dat alle Perikels negatief zijn. En dat is natuurlijk ook zo. Want ik wijs de lezer er graag op hoe...
Perikel: Gemeente en belasting – Wie snapt het nog?
Gisteren viel het Aanslagbiljet gemeentebelastingen en waterschapsbelastingen in de bus. Althans… ik kreeg een e-mail dat er een bericht klaar...
Perikel: Kruitvat actie 1+0 gratis!
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een Perikel schreef. Ik was bang dat als ik teveel zou overdrijven en dat ik teveel op een zeurkous zou...
PERIKEL: In de winkel – we hebben nu koffiepauze…
Mijn laatste perikel is al weer een tijd geleden. Langer dan dat ik mijn trouwe lezers beloofd had. Maar ik ben erg druk geweest (alsof dat een...
Perikel: Hallo Jumbo! Mogen aub de prijzen omhoog?
De Jumbo Supermarkten doen het goed. In 11 jaar tijd is het marktaandeel toegenomen van 2,9 tot 14%. Maar er is iets aan het veranderen, vindt u...
PERIKEL – Prijs +50% geen probleem toch?
In de vorige eeuw werd het interieur een keer per jaar aan een grote schoonmaakbeurt onderworpen. De grote poets noemden we dat. Tegenwoordig is...
PERIKEL – Hoe een potje pies in mijn jaszak terechtkwam
Niet velen weten dit… maar uh… ik heb wel eens last van nierstenen. Van die kleine rotdingetjes die de boel verstoppen. Er ontstaat overdruk in de...
De maandelijkse column: Snapt u het nog?
Deze maand, augustus 2015, zou de schilder alle buitenramen komen schilderen. Afgelopen week belde hij af. Moet met spoed worden geopereerd aan...
Hoe de dorpswinkel verliest van de webwinkel
Gisteren is de zomer begonnen, de BBQ tijd staat weer voor de deur. En ook ik wil wel eens graag iets q-en… In 2013 jaar een nieuw BBQ...
Perikel: Welkoopfolder welles – nietes
Perikel is een maandelijkse column over klantperikelen. Praktijkvoorbeelden over niet- klantgerichte bedrijven. Yes, actie! Welkoop foldert...
Perikel: HEMA, niet de worst goedkoper, maar de koffie!
Perikel is een maandelijkse column over klantperikelen. Praktijkvoorbeelden over niet- klantgerichte bedrijven.
Perikel: Heel grote klant in één klap kwijt!
Perikel is een maandelijkse column over klantperikelen. Praktijkvoorbeelden over niet- klantgerichte bedrijven. Door: Jos Raeskin  ...