Uitstekende content marketing door Drukwerkdeal.nl

Uitstekende content marketing door Drukwerkdeal.nl

 

Begin juli (2015) stuurde Drukwerkdeal.nl een uitstekende nieuwsbrief naar zijn klanten. Een nieuwsbrief waar elke ondernemer iets aan heeft. Met goede tips, geen bla-bla. Luchtig en goed leesbaar. Artikelen geven allemaal een aha-gevoel. Dát is goede content marketing. Hiermee kun je klanten vinden én binden!

Over ontwerpers, drukwerk, pixels, enz.

Elke ondernemer heeft te maken met ontwerpers, drukkers, enz. Een logo voor een nieuw product, even een flyertje te laten maken, ballonnen bestellen voor de open dag en een spandoek voor op de beurs. Je belt je bestaande of een nieuwe reclameman of –vrouw en dan gebeurt het…
Daarom geven wij ook van tijd tot tijd tips over dit soort zaken. Zoals in het artikel Uw logo en de social media afmetingen.

De pixels, vectoren, pdf’s, ai-bestanden, pmg’s, jpg’s, en resoluties vliegen je om de oren. “Is het voor op de website of wilt u het ook kunnen printen?” “Wil je een schreef- of schreefloze letter?”

Slechte reclamebureaus of zzp’ers houden u van de domme. Dat is dan een manier om omzet vast te houden .. denken ze. Voor elke vraag en elk akkefietje heeft u ze dan weer nodig. Goede reclamebureaus of zzp’ers leggen u uit hoe het zit en proberen u te ontzorgen. En dat is voor elke opdrachtgever weer net anders.

U wilt wel mee kunnen praten, toch?

U bent geen ontwerper en wilt dat ook niet worden (althans de meeste onder u). Maar uw wilt wel snappen wat uw reclameman/vrouw zegt. U wilt kunnen meepraten. En als u bepaalde bestanden krijgt, wilt u weten hoe u die moeten kunnen gebruiken. Drukwerkdeal.nl speelt daar handig op in.

Of bent u een doe-het-zelver?

Maakt u graag uw eigen plaatjes, illustraties, afbeeldingenlogo’s, folders, e.d.? Prima, met alle beschikbare software en met alle online tools is dat vaak ook goed te doen. Ook daar speelt Drukwerkdeal.nl op in. Met tips voor de d-h-z-ontwerper.

Content marketing door Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl deelt zijn drukwerkkennis met zijn doelgroep. En daar wordt die doelgroep wijzer van. Als bestaande klant voel je geholpen en als prospect kom je op je zoektocht via Google bij Drukwerkdeal.nl op de site terecht. Mooi … goed bezig.
Hun nieuwsbrief bevatte onderwerpen zoals:

++ Een artikel/blog over het verschil tussen vectoren en pixels.

++ Een video-instructie over het omzetten van een CMYK-kleur naar een PMS-kleur.

++ Een infographic over t-shirts (die je kunt laten bedrukken, uiteraard).

++ En heel subtiel wordt er een nieuw product (naambordjes) gepromoot.

 

En helemaal onderaan een foto van Jessica en Henny Twee lachende medewerksters waar je meteen contact mee kunt en wilt opnemen. Want tenslotte doe je zaken met mensen en niet met bedrijven.

 

Wilt u de hele nieuwsbrief zien? Dan kan door hier te klikken.

 

 

Dus, deel ook uw kennis en geef tips en adviezen aan uw doelgroep

En weet u niet hoe of wat? Neem dan gerust contact op. Wij helpen u graag verder. U kunt sparren met ons over uw content marketing aanpak en desnoods maken wij de content voor u. Want klantgerichte communicatie is onze passie en content marketing is ons vak.

NB Nee, wij hebben geen aandelen in Drukwerkdeal.nl… ze pakken het commercieel gewoon heel goed aan!

Related posts