
Content curatie; pas op met het overnemen van artikelen!
De Ondernemer, een website van de Persgroep Nederland, publiceerde 17 december 2015 een artikel over goede openingszinnen in zakelijke brieven...

Facebook en gif – bewegende afbeeldingen …
Sinds kort is het mogelijk op Facebook bewegende plaatjes te posten. Wat zijn alweer gif’s en wat moet u weten?

Effectieve communicatie; wie doet het verkeerd? Zender of ontvanger?
De zender zendt zijn boodschap uit. De ontvanger ontvangt, maar … begrijpt de boodschap niet goed. Wie doet het verkeerd? Hoe communiceert u...

Klantgerichte website begint met klantgerichte homepage
Welkom op de website van mijn bedrijf. Wij zijn het beste, de goedkoopste en de snelste. En wij hebben de beste service. Dus koop bij ons! Zo...

De Nederlandse Reclame Code; wat is toegestaan?
Een leverancier van homeopathische middelen plaatste in een tijdschrift in een rubriek over kruiden, met regelmaat artikeltjes over...

Tips en whitepaper voor succesvolle concurrentieanalyse
Volgens onderzoek doen slechts weinig bedrijven aan concurrentieanalyse. Terwijl “concurreren” tot de top 5 uitdagingen behoren. Hoe...

De oudste voorbeelden van content marketing – Dr. Oetker – John Deere – Michelin
Content marketing is feitelijk iets wat al jaren bestaat. Niets nieuws onder de zon. Behalve dan internet … En dat maakt content marketing...

Effectiever communiceren met de juiste krachtwoorden
Effectief communiceren. Door de juiste woorden te gebruiken in uw communicatie, trekt u de aandacht van de lezer. Met goede krachtwoorden roept u...

Uitstekende content marketing door Drukwerkdeal.nl
Begin juli (2015) stuurde Drukwerkdeal.nl een uitstekende nieuwsbrief naar zijn klanten. Een nieuwsbrief waar elke ondernemer iets aan...

Wat woorden kunnen doen – de kracht …
Onlangs wees Karel Geenen op zijn KG Blog weer eens op de kracht van woorden. Hij gebruikte daarvoor onder andere onderstaand YouTube...

LinkedIn uitnodiging onbekende accepteren of niet?
We zitten allemaal op LinkedIn, toch? Maar het doel is toch niet om zoveel mogelijk contacten te vergaren? Dus wat doet u als u een uitnodiging...